Založ si blog

Stretko slobodných (nezadaných) kresťanov – pár otázok účastníčke

Ako si sa dozvedela o víkendových pobytoch pre slobodných kresťanov v Dolnom
Kubíne?
Dozvedela som sa o tom vďaka www.vyveska.sk .


Čo Ťa motivovalo prísť?
Chuť stretnúť nových ľudí, zaujímavý program a oddýchnutie si od práce.


Mala si podporu u Tvojich blízkych?

Berú to v pohode, ide im o moje šťastie 🙂


Zúčastnila si sa prvýkrát. Nemala si problém „sadnúť si“ s ostatnými?

Vôbec nie, aj keď priznám sa, nie so všetkými som si rozumela úplne najlepšie, čo je ale prirodzené, že nie sú všetci na rovnakej „vlnovej dĺžke“, ale žiadne konflikty nevznikali 🙂

 

Bol tam počet mužov a žien vyvážený?

Myslím, že áno.

 

Osobne by si čím prilákala veriacich mužov na takúto akciu?

Tým, že existuje mnoho skvelých single žien, ktoré možno len nemali šťastie stretnúť toho pravého a práve možno tam sa tí dvaja majú šancu stretnúť. 🙂


Zapáčil sa Ti niekto? : )

Zaujal ma niekto. 🙂

 

Určite si mala očakávania a otázniky..

Mala som nejaké očakávania, ale nešla som tam s tým, že musím silou-mocou niekoho spoznať. Bola som rada, že môžem vymeniť prostredie a popri tom aj niečo zažijem.

 

Myslíš, že si získala aspoň jedno cenné priateľstvo? Neľutuješ, že si sa
zúčastnila?

Áno, myslím, že som získala minimálne jedno cenné priateľstvo. A vôbec neľutujem, že som sa zúčastnila, práve naopak, som vďačná, že som tam mohla byť.


Prišla by si znova?
Áno, ak mi to okolnosti dovolia a budem ešte single. 🙂


Môžeš v skratke opísať program? Zmenila by si niečo na ňom?

Zoznamovacie hry, turistika, kopec spoločenských hier a zábavy, skvelá a uvoľnená atmosféra. Človek sa dozvedel nielen niečo o tých druhých, ale aj veľa o sebe. Úžasné bolo svedectvo manželského páru Silvie a Pavla, ktorí nás navštívili aj s detičkami. To mi dalo veľmi veľa.
A či by som niečo zmenila? Ani nie, mne sa to páčilo také, aké to bolo. 🙂

 

Prezraď Tvoj najkrajší zážitok zo stretnutia..

Určite je to svedectvo Silvie a Pavla a prítomnosť ich detí, takisto niektoré vzácne rozhovory a kopec smiechu 🙂


Na záver –  odkaz pre hľadajúcich nezadaných kresťanov…

Oplatí sa zúčastniť a v prípade, že máte odvahu a organizačné schopnosti, kľudne takéto stretnutie zorganizujte a rozhoďte siete, aby sa o tom dozvedelo čo najviac ľudí. Ako povedal Pavel počas zdieľania vlastného príbehu :“Strach nie je od Boha“. Takže sa nebojte a buďte odvážni a odvážne. :o)

————————–
Za rozhovor ďakujem Zuzke S., 29ročnej účastníčke z okresu Malacky

 

 

 

O pozitívnom Hip-hop(e)

02.10.2013

Nech sa ti darí, nech si šťastný, nech nemáš nepriateľov,nech ťa nezasiahne zlá vôľa, život máš pred sebou.. – znie v optimistickej piesni Nech sa darí od rapera, textára a producenta Lukáša Lacka (Suvereno).https://www.youtube.com/watch?v=18LlGQy5sbs. Lacko bol členom bratislavskej skupiny 2H+, ktorá vydala v roku 2005 album Taktomalobyťataktobude . Neskôr pôsobí ako [...]

Delfini vplyv na človeka

02.10.2013

Človek od dávna skúmal prírodu a inšpiroval sa ňou. Skúšal získať, čo mu chýbalo. Usiloval o krídla a o schopnosť lietať. Inšpiráciou pre život sa mu však stali aj iné tvory než vtáky, napríklad plávajúce cicavce vyžarujúce radosť – delfíny. V Staroveku tieto spoločenské tvory žijúce v skupinách najrozličnejšieho zloženia, (buď jedno pohlavie, alebo [...]

Zaujimavý knižný tip pre nezadaných kresťanov

20.01.2013

Objavila som túto knižnú recenziu, ktorú zdieľam v celku prekopírovanú zo ženského kresťanského občasníka Miriam. Knihu som nečítala, no k téme o ktorej píšem, sa veľmi hodí. Astrid Eichlerová: Povolání k životu BEZ MANŽELSTVÍ – naděje pro nezadané Mohu jako nezadaný člověk vést plnohodnotný život? (Návrat domů, Praha 2009, 77 s.) [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

lucinka

Teší ma písať o akciách pre slobodných kresťanov a "články", kt. slúžia na poukázanie hodnôt a na povzbudenie, pomoc, potešenie, nádej. Ďakujem komentujúcim aj za niektoré napísané hlúposti a podané negatíva. Svoj život chcem však žiť hodnotne a s optimizmom. Preto, pokiaľ vás niektorá myšlienka z mojich "článkov" pozitívne oslovila , resp. posunula ďalej, ďakujem, že mi napíšte svoju referenciu súkromne na tento blog alebo na e-mail. Želám Vám veľa úspechov v láske, i celkovom živote. :) V zhrnutí, blog je určený na povzbudenie pre nezadaných kresťanov, ale i pre potešenie duše každého človeka s otvoreným srdcom. Príjemné čítanie :) ---------------- 1.www.youtube.com/watch?v=jzF_y… (Over the Rainbow/Simple Gifts (Piano/Cello Cover) - ThePianoGuys) 2.www.youtube.com/watch?v=DKC-l… (Me and My Cello - Happy Together (Turtles) Cello Cover - ThePianoGuys)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 19
Celková čítanosť: 175550x
Priemerná čítanosť článkov: 9239x

Autor blogu